انتقاد از بی‌‌توجهی به رشته «مدیریت ارتباطات»

پروفسور کاظم معتمدنژاد، پدر علم ارتباطات ایران و استاد پیشگام روابط‌عمومی الکترونیک صبح امروز در نخستین دقایق بازگشایی نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها از غرفه ماهنامه مدیریت ارتباطات بازدید کرد.

وی با بیان اینکه شماره‌های مختلف ماهنامه را خوانده و روند انتشار آن را مثبت ارزیابی می‌کند، از عدم توجه کافی به علم مدیریت ارتباطات در ایران انتقاد کرد و خواستار فعالیت بیشتر ماهنامه مدیریت ارتباطات در این زمینه شد.

امیرعباس تقی‌پور، مدیرمسؤول ماهنامه مدیریت ارتباطات نیز از اهتمام ویژه ماهنامه برای توسعه دانش مدیریت ارتباطات به‌ویژه در چهار حوزه اصلی روابط‌عمومی، تبلیغات، جامعه اطلاعاتی و تکنولوژی سخن گفت و اظهار امیدواری کرد با کسب نظرات متخصصان این حوزه و طرح دیدگاه‌های آنها در این نشریه، شاهد توجه بیشتر یه دانش یادشده در جامعه باشیم.

در پایان این بازدید، پروفسور معتمدنژاد در نوشته یادبودی از همکاران مجله مدیریت ارتباطات تشکر کرد که متن آن به این شرح است:

تشکیل غرفه ویژه مجله مدیریت ارتباطات در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های سال 1390 را به دوست و همکار گرامی جناب آقای امیرعباس تقی‌پور و همکاران ارجمند ایشان تبریک می‌گویم و موفقیت هرچه بیشتر مشارالیه را در پیشبرد هرچه بیشتر هدف‌های عالی مجله آرزو می‌کنم.

با عرض ارادت- کاظم معتمدنژاد

3/8/1390