رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی با ارسال نمابری به ماهنامه مدیریت ارتباطات، از انتشار پرونده آسیب‌شناسی انجمن‌های روابط‌عمومی تشکر کرد. در این نمابر که به امضای سیدمحسنی، رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی رسیده، آمده است:

جناب آقای امیرعباس تقی‌پور

مدیرمسؤول محترم نشریه مدیریت ارتباطات

سلام علیکم؛ با احترام و خسته نباشید خدمت جنابعالی و همکارانتان در بخش تحریریه و فنی، جا دارد از توجه خاص آن نشریه در واکاوی و آسیب‌شناسی وضعیت انجمن‌های روابط‌عمومی در ایران در شماره 12 اردیبهشت‌ماه آن نشریه تشکر نمائیم. امید است همچنان شاهد طرح مباحث تحلیلی در حوزه روابط‌عمومی در کشور از سوی آن نشریه باشیم.